لپتاپ جدید لنوو با نمایشگر لمسی و لولای ۳۶۰ درجه از راه رسید

لنوو جدیدترین لپتاپ سری Thinkpad را با نام S2 Yoga 2023 و با قیمت مناسب رونمایی کرد.

لپتاپ جدید لنوو با نمایشگر لمسی و لولای ۳۶۰ درجه از راه رسید

لنوو لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga مدل ۲۰۲۳ را با صفحه‌نمایش لمسی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB معرفی کرد. این لپ‌تاپِ تبدیل‌پذیر، برای رفع نیازهای حرفه‌ای و شخصی کاربران طراحی شده است و بر صفحه‌نمایش باکیفیت و طراحی جذاب به عنوان ویژگی‌های برجسته‌ی خود تأکید دارد.

لپ‌ تاپ لنوو ThinkPad S2 Yoga پیکربندی‌های مختلفی را با بهره‌مندی از پردازنده AMD مدل Ryzen 5 PRO 7530U و پردازنده اینتل Core i5-1335U یا Core i7-1355U ارائه می دهد. رم و فضای ذخیره‌سازی این دستگاه از ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت SSD در نسخه‌ی پایه و تا ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD در نسخه‌ی پیشرفته متغیر است.

به گفته‌ی لنوو، مهمترین ویژگی ThinkPad S2 Yoga طراحی سبک و باریک آن است که تنها ۱٫۲۶ کیلوگرم وزن و ۱۷٫۲۳ میلی‌متر ضخامت دارد.

این دستگاه از صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی 1200p (وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد که به لطف حاشیه‌های باریک، ۸۲٫۷ درصد از پنل جلوی دستگاه را می‌پوشاند. روشنایی صفحه‌نمایش به ۳۰۰ نیت می‌رسد.

لنوو اخیرا بر افزایش کیفیت صدای لپ‌تاپ‌هایش با فناوری دالبی تمرکز کرده است و ThinkPad S2 Yoga نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه جدید لنوو مجهز به کیبورد با نور پس‌زمینه، حسگر تشخیص اثر انگشت و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته در سطح لپ تاپ گیمینگ است.

لنوو برای تأمین انرژی ThinkPad S2 Yoga، آن را به باتری ۴۶ وات‌ساعتی مجهز کرده است که می‌تواند دستگاه را تا ۱۲٫۲ ساعت در حالت آماده به کار و تا ۸٫۸ ساعت استفاده در وظایف سبک اداری روشن نگه دارد.

با حضور دو درگاه USB-A 3.2 نسل اول، یک درگاه USB-C، پشتیبانی از تاندربولت ۴، یک درگاه HDMI 2.0 و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا قابلیت‌های اتصال این دستگاه کامل به نظر می‌رسد.
 
لپتاپ جدید لنوو استحکام بالایی دارد و از WiFi-6E بهره می‌گیرد. کیبورد این دستگاه کلیدهای مقعر دارد و دربرابر پاشش آب مقاوم است.

لنوو برای امنیت و سهولت استفاده، ThinkPad S2 Yoga را با قلم لمسی عرضه می‌کند که وقتی در محل مخصوصش قرار می‌گیرد به صورت مغناطیسی شارژ می‌شود. شاتر دوربین فیزیکی معروف به ThinkShutter نیز برای حفظ حریم خصوصی کاربران تعبیه شده است.

لنوو علاوه بر بهبود قابلیت‌های فنی، با بسته‌بندی بدون پلاستیک و استفاده از مواد سازگار با محیط‌ زیست تعهد خود را به مسئولیت زیست‌محیطی در تولید محصولاتش نشان داده است.

قیمت لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga در کانفیگ پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD حدود ۹۸۰ دلار (۶۹۹۹ یوان) است. کانفیگ مجهزبه پردازنده‌ی AMD و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD حدود ۸۱۲ دلار (۵۷۹۹ یوان) قیمت دارد. قوی‌ترین کانفیگ که از تراشه‌ی Core i7-1355U و ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD بهره می‌گیرد حدود ۱۲۶۰ دلار (۸۹۹۹ یوان) قیمت دارد.

ThinkPad S2 Yoga در حال حاضر برای پیش‌خرید دردسترس است و تاریخ عرضه‌ی آن برای ۲۹ دسامبر (۸ دی ماه) تعیین شده است.

منبع: آخرین خبر

 

ارسال نظر