مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در سال 2019

رسانه کلیک - سال 2019 به پایان رسید و وارد سال 2020 شدیم. در همین راستا قصد داریم مهم‌ترین اخبار فناوری و خودرو جهان در سال 2019 را مرور کنیم.

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در سال 2019

سال 2019 با تمام خوبی ها و بدی ها به پایان رسید. همانند هر سال، در سال 2019 نیز شاهد اخبار زیادی بودیم و شرکت های مختلف از محصولات زیادی رونمایی کردند. تصمیم گرفتیم مهم‌ترین اخبار فناوری و خودرو جهان در سال 2019 را در یک مطلب برای شما گردآوری کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

لازم به ذکر است؛ مطالب از قدیم به جدید برای شما مرتب شده اند.

مهم‌ترین اخبار فناوری و خودرو جهان در سال 2019

در ادامه به مرور اخبار فناوری و خودرو جهان در سال 2019 می پردازیم.

تویوتا سوپرا 2020 رسما معرفی شد؛ قدرتمند و جذاب!

پس از مدت ها انتظار تویوتا سوپرا 2020 از راه رسید. قدرت این خودرو را یک موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر تامین می کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

شیائومی می 9 با چیپست اسنپدراگون 855 در راه است

شیائومی می 9 به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می شود. این گوشی هوشمند در تاریخ 20 فوریه در معرض دید عموم قرار می گیرد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

گلکسی فولد از راه رسید؛ اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

چندی پیش در مراسم گلکسی آنپکد از گوشی سامسونگ گلکسی فولد رونمایی شد. در ادامه مطلب با کلیک همراه باشید. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سامسونگ گلکسی S10 پلاس با دوربین اصلی سه گانه رونمایی شد

سامسونگ گلکسی S10 پلاس در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند غول پیکر دارای دوربین سلفی دوگانه است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

هواوی میت ایکس از راه رسید؛ اولین گوشی هوشمند 5G انعطاف پذیر در جهان!

هواوی میت ایکس به صورت رسمی معرفی شد. این محصول اولین گوشی هوشمند منعطف جهان با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G محسوب می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

نوکیا 9 پیور ویو معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی پنج گانه!

نوکیا 9 پیور ویو پس از مدت ها انتظار از راه رسید. نوکیا 9 PureView اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی پنج گانه محسوب می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید

اکسپریا 1 از راه رسید؛ اولین گوشی هوشمند سونی با دوربین اصلی سه گانه

گوشی سونی اکسپریا 1 به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند سونی با صفحه نمایش OLED و رزولوشن 4K است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید

فراری F8 Tributo معرفی شد؛ یک سوپراسپرت جذاب و قدرتمند!

فراری F8 Tributo از راه رسید. این سوپراسپرت زیبای ایتالیایی به عنوان جایگزین فراری 488 GTB روانه بازار می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

هواوی P30 پرو مجهز به دوربین اصلی چهارگانه رونمایی شد

گوشی هواوی P30 پرو از راه رسید. هواوی برای جدیدترین پرچمدار خود دوربین اصلی چهارگانه به همراه سنسور ToF در نظر گرفته است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

اجرای طرح آزمایشی پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام

چندی پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام می داد. ظاهرا این شبکه اجتماعی قصد دارد این طرح را به صورت آزمایشی در کانادا اجرا کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

هدست واقعیت مجازی Valve Index معرفی شد

پس از شایعه ها و گمانه زنی های فراوان، سرانجام شرکت ولو به صورت رسمی از هدست واقعیت مجازی Valve Index رونمایی کرد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

گوگل پیکسل 3a و 3a XL به صورت رسمی معرفی شدند

گوگل پیکسل 3a و 3a XL از راه رسیدند. این گوشی های هوشمند میان رده به دوربین اصلی قدرتمندی مجهز شده اند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

وان پلاس 7 پرو از راه رسید؛ دوربین اصلی سه گانه و نمایشگر 6.67 اینچی

وان پلاس 7 پرو به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ بازسازی 90 هرتز بهره می برد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

گوگل شرکت هواوی را تحریم کرد؛ عدم دسترسی به پلی استور

گوگل به عنوان مالک سیستم عامل اندروید، در پی فرمان دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا شرکت هواوی را تحریم کرد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

فراری SF90 استرادله از راه رسید؛ جذاب و قدرتمند!

فراری SF90 استرادله به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی هیبریدی قدرتی برابر با 986 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سیستم عامل watchOS 6 به صورت رسمی معرفی شد

اپل در کنفرانس WWDC 2019 از سیستم عامل watchOS 6 رونمایی کرد. این سیستم عامل پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سیستم عامل iOS 13 با تغییرات گسترده از راه رسید

سیستم عامل iOS 13 به صورت رسمی معرفی شد. این سیستم عامل از حالت تاریک پشتیبانی می کند و بهبودهای زیادی را تجربه کرده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سیستم عامل iPadOS مخصوص آیپدهای اپل رونمایی شد

سیستم عامل iPadOS در کنفرانس WWDC 2019 از راه رسید. این سیستم عامل برای تبلت های اپل توسعه پیدا کرده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

مک پرو جدید اپل با طراحی جذاب و مشخصات قدرتمند از راه رسید

مک پرو جدید از سوی شرکت اپل معرفی شد. مک پرو جدید اپل به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

ارز دیجیتال فیس بوک سال 2020 با نام Libra عرضه می شود

ارز دیجیتال فیس بوک رسما سال آینده میلادی وارد بازار می شود. این ارز دیجیتال با نام Libra شناخته می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

پژو 2008 مدل 2020 با طراحی جدید رسما معرفی شد

پژو 2008 مدل 2020 از راه رسید. این خودرو از طراحی جدیدی بهره می برد و با موتورهای مختلف و در مدل الکتریکی نیز به فروش می رسد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

کیا سلتوس به صورت رسمی معرفی شد

کیا سلتوس از راه رسید. کیا Seltos یک کراس‌ اوور کوچک بوده که قصد دارد به سهم بالایی در بازار دست پیدا کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

رنو کپچر 2020 با پلتفرم جدید رسما معرفی شد

رنو کپچر 2020 از راه رسید. این خودروی فرانسوی محبوب بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته و با موتورهای مختلف به فروش می رسد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

شورولت کوروت C8 مدل 2020 از راه رسید

شورولت کوروت C8 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی آمریکایی اسپرت به یک موتور 8 سیلندر با حجم 6.2 لیتر مجهز شده و قیمتی کمتر از 60 هزار دلار دارد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ از راه رسید

سامسونگ در مراسم خود از گوشی های سری نوت 10 رونمایی کرد. گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

هواوی از سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی رونمایی کرد

سیستم عامل هارمونی هواوی از راه رسید. Harmony OS هواوی قابل استفاده در بسیاری از محصولات مانند گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

اندروید Q با نام رسمی اندروید 10 عرضه می شود

گوگل تصمیم دارد تا سیستم عامل اندروید Q را با نام اندروید 10 عرضه کند. در نسخه جدید تغییراتی در لوگو و مسکات اندروید نیز به چشم می خورد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

رضوانی تانک مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

تانک رضوانی مدل 2020 از راه رسید. رضوانی تانک X به یک موتور 8 سیلندر مجهز شده و با قیمت 349 هزار دلار به فروش می رسد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

شناسایی ترس با استفاده از فناوری تشخیص چهره آمازون!

فناوری تشخیص چهره آمازون قادر است تا برخی از احساسات انسان نظیر ترس، ناراحتی، شادی، عصبانیت و آرامش را شناسایی کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

فردیناند پیئش؛ مدیر عامل سابق فولکس واگن درگذشت

فردیناند پیئش در سن 82 سالگی درگذشت. پیئش از سال 1993 تا 2015 مدیریت شرکت فولکس واگن را بر عهده داشت. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

ردمی نوت 8 پرو به صورت رسمی معرفی شد

ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو از راه رسیدند. این محصولات به دوربین های قدرتمندی مجهز شده اند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

لامبورگینی Sian معرفی شد؛ اولین خودروی هیبریدی لامبورگینی

لامبورگینی Sian از راه رسید. این هایپرکار به یک موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری به همراه سیستم هیبریدی 48 ولتی مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

نسل جدید نیسان جوک معرفی شد

نسل جدید نیسان جوک از راه رسید. این کراس اوور ژاپنی در مقایسه با نسل گذشته خود از طراحی متفاوتی بهره می برد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

پورشه تایکان به صورت رسمی معرفی شد

پس از مدت ها انتظار خودروی تمام الکتریکی پورشه تایکان از راه رسید. این خودروی سدان به موتور 750 اسب بخاری مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سونی اکسپریا 5 به صورت رسمی رونمایی شد

سونی اکسپریا 5 در نمایشگاه IFA 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند، نسخه کامپکت اکسپریا 1 محسوب می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

آیفون 11 پرو مکس به صورت رسمی رونمایی شد

آیفون 11 پرو مکس به عنوان قدرتمندترین پرچمدار 2019 اپل معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

آیفون 11 اپل با دوربین اصلی دوگانه معرفی شد

اپل امشب در مراسم خود از آیفون های 2019 رونمایی کرد. آیفون 11 ارزان ترین گوشی هوشمند اپل در سال 2019 محسوب می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

اپل واچ سری 5 با نمایشگر همیشه روشن از راه رسید

اپل واچ سری 5 به صورت رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند از طراحی مشابه با نسل های قبل بهره می برد که البته در نسخه های تیتانیومی و سرامیکی نیز عرضه می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

هواوی میت 30 پرو به صورت رسمی معرفی شد

هواوی میت 30 پرو از راه رسید. این گوشی هوشمند به چیپست کایرین 990 مجهز شده و دارای دوربین اصلی چهارگانه است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

لوگوی جدید یاهو معرفی شد

لوگوی جدید یاهو از راه رسید. این لوگوی جدید توسط Pentagram طراحی شده است. حرف Y و علامت ! در این لوگو دارای زاویه 22.5 درجه هستند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

شیائومی می میکس آلفا با طراحی جذاب از راه رسید

شیائومی می میکس آلفا به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش کاملا خمیده و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

وان پلاس 7T با دوربین اصلی سه گانه رسما معرفی شد

وان پلاس 7T از راه رسید. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 90 هرتز و چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سرفیس لپ تاپ 3 به صورت رسمی معرفی شد

سرفیس لپ تاپ 3 از راه رسید. این محصول مایکروسافت در نسخه های 13.5 و 15 اینچی وارد بازار می شود و دارای پورت USB-C است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سرفیس پرو X از راه رسید؛ باریک ترین محصول مایکروسافت

سرفیس پرو X به صورت رسمی معرفی شد. سرفیس پرو ایکس در مقایسه با دیگر محصولات مایکروسافت ضخامت کمتری داشته و قدرت خود را توسط پردازنده ARM تامین می کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سرفیس Neo مایکروسافت با نمایشگر دوگانه معرفی شد

سرفیس Neo مایکروسافت از راه رسید. این دستگاه به دو نمایشگر مجهز شده و مایکروسافت برای آن سیستم عامل ویندوز 10X را در نظر گرفته است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

مایکروسافت سرفیس Duo رونمایی شد؛ گوشی هوشمند اندرویدی با نمایشگر دوگانه!

مایکروسافت سرفیس Duo از راه رسید. این گوشی هوشمند سرفیس از دو صفحه نمایش بهره می برد و به سیستم عامل اندروید مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

اینستاگرام از اپلیکیشن Threads رونمایی کرد

اپلیکیشن Threads از راه رسید. این برنامه که از سوی اینستاگرام معرفی شده است، یک پیام رسان برای افراد حاضر در لیست Close Friends کاربران است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

دوربین سونی A9 II با قابلیت فوکوس خودکار از راه رسید

دوربین سونی A9 II فاقد آینه است اما فوکوس خودکار سریع تر و هوشمندانه تری را برای کاربران به ارمغان می آورد. این محصول تا پایان سال جاری وارد بازار می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

وان پلاس 7T پرو رسما معرفی شد

وان پلاس 7T پرو از راه رسید. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده و از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پشتیبانی می کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL معرفی شدند

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL از راه رسیدند. این گوشی های هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده اند و دارای ویژگی های جذابی هستند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

بی ام و سری 2 گرن کوپه معرفی شد؛ رقیب سرسخت مرسدس بنز CLA

بی ام و سری 2 گرن کوپه از راه رسید. این خودرو در دو مدل وارد بازار می شود که به صورت استاندارد به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده اند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

چیپست اگزینوس 990 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

چیپست اگزینوس 990 سامسونگ از راه رسید. این پردازنده از رم LPDDR5 و صفحه نمایش با رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

فولکس واگن گلف 2020 به صورت رسمی معرفی شد

فولکس واگن گلف 2020 از راه رسید. نسل هشتم فولکس واگن گلف با موتورهای مختلفی به فروش می رسد که 5 نسخه آن، هیبریدی است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

ایرپاد پرو با قابلیت حذف نویز و قیمت 249 دلار معرفی شد

ایرپاد پرو از راه رسید. این هدفون بی سیم دارای طراحی جدیدی بوده از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می برد. قیمت ایرپاد پرو اپل برابر با 249 دلار است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

لوگوی جدید مایکروسافت Edge رسما معرفی شد

لوگوی جدید مایکروسافت Edge در معرض دید عموم قرار گرفت. این لوگوی جدید هیچ شباهتی به لوگوی اینترنت اکسپلورر ندارد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

هیوندای آزرا 2020 با جلو پنجره عجیب معرفی شد

هیوندای آزرا 2020 از راه رسید. این خودرو که در برخی بازارها با نام هیوندای گرنجور به فروش می رسد، یک فیس لیفت محسوب شده و از جلو پنجره جدیدی بهره می برد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

شیائومی Mi Watch با قیمت 185 دلار از راه رسید

شیائومی Mi Watch به صورت رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند دارای طراحی مربعی شکل بوده و شیائومی برای آن سیستم عامل WearOS را در نظر گرفته است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

شیائومی Mi Note 10 از راه رسید

شرکت شیائومی چندی پیش از نسخه جهانی Mi CC9 پرو رونمایی کرد. این گوشی پنج دوربینه که شیائومی Mi Note 10 نام دارد، از اواسط ماه نوامبر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

سرویس Facebook Pay معرفی شد

سرویس Facebook Pay سیستم پرداخت جدید فیس بوک بوده که به منظور اجرای ساده تر پرداخت ها در اپلیکیشن هایی نظیر واتساپ، فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام راه اندازی شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

مک بوک پرو 16 اینچی اپل با کیبورد جادویی رسما معرفی شد

مک بوک پرو 16 اینچی اپل از راه رسید. این لپ تاپ به کیبورد جادویی مجهز شده و دارای حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

موتورولا Razr 2019 معرفی شد؛ گوشی انعطاف پذیر 1500 دلاری

موتورولا Razr 2019 از راه رسید. موتورولا ریزر 2019 یک گوشی انعطاف پذیر با طراحی جذاب است که برای تامین قدرت خود از پردازنده اسنپدراگون 710 استفاده می کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

موستانگ Mach-E از راه رسید؛ اولین خودروی تمام الکتریکی فورد

موستانگ Mach-E رسما معرفی شد. مدل GT این خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی در سال 2021 وارد بازار می شود و از موتور 459 اسب بخاری بهره می برد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

وانت تسلا سایبرتراک با طراحی فضایی و قیمت پایه 40 هزار دلار از راه رسید

وانت تسلا سایبرتراک به صورت رسمی معرفی شد. این وانت تمام برقی در نسخه های مختلف وارد بازار می شود که مدل پایه آن قیمتی برابر با 39,900 دلار دارد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

لکسوس UX 300e رسما معرفی شد؛ اولین خودروی برقی لکسوس

لکسوس UX 300e از راه رسید. این خودروی ژاپنی تمام الکتریکی به موتور 201 اسب بخاری مجهز شده و دارای برد 400 کیلومتر است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

آنر V30 و V30 پرو 5G به صورت رسمی معرفی شدند

آنر V30 و V30 پرو از راه رسیدند. این گوشی های هوشمند به دوربین اصلی سه گانه با سنسور 40 مگاپیکسلی مجهز شده اند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

جانی آیو شرکت اپل را ترک کرد

چند ماه پیش اعلام شد جانی آیو شرکت اپل را ترک می کند و حال این اتفاق رخ داده است. این طراح بی نظیر، دیگر در شرکت اپل مشغول به فعالیت نیست. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

ردمی K30 با نمایشگر 120 هرتزی رسما معرفی شد

ردمی K30 از راه رسید. این گوشی هوشمند که دارای نمایشگر 120 هرتزی است، در مدل های 4G و 5G در اختیار خریداران قرار می گیرد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

گلکسی A71 سامسونگ رونمایی شد؛ ویژگی های فراتر از انتظار!

گلکسی A71 سامسونگ معرفی شد. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

کنسول Xbox Series X رسما معرفی شد؛ عرضه در تعطیلات 2020

مایکروسافت از نسل آینده کنسول بازی خود رونمایی کرد. کنسول Xbox Series X که نام رسمی پروژه اسکارلت است، تعطیلات 2020 وارد بازار می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

آیکون های مایکروسافت و لوگوی ویندوز بازطراحی شدند

آیکون های جدید مایکروسافت و لوگوی جدید ویندوز بخش مهمی از تلاش این شرکت به منظور ارتقای سرویس ها و نرم افزارهای خود تحت چارچوب فلوئنت است. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

رئیس هیئت مدیره سامسونگ به 18 ماه حبس محکوم شد

رئیس هیئت مدیره سامسونگ به 18 ماه حبس محکوم شد. لی سانگ-هون با اتهام اخلال در فعالیت سندیکای کارگری زندانی می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

مشخصات کیا اپتیما 2021 به صورت رسمی اعلام شد

مشخصات کیا اپتیما 2021 که در کره جنوبی با نام K5 شناخته می شود، منتشر شد. این خودروی کره ای با موتورهای متنوع در نیمه اول سال آینده میلادی وارد بازار می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام از تبلیغ سیگار و اسلحه منع شدند

بر اساس قوانین جدید وضع شده، اینفلوئنسرهای فیس بوک و اینستاگرام دیگر نمی توانند در پست های خود به تبلیغ یا ترویج محصولات دودزا و اسلحه بپردازند. هر گونه پست در این باره، ممنوع بوده و از انتشار آن جلوگیری می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

ادغام PSA و FCA نهایی شد؛ تولد چهارمین خودروساز بزرگ جهان

PSA و FCA با یکدیگر ادغام شدند. با ادغام PSA، کمپانی مادر پژو است با فیات کرایسلر، چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد شد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

روسیه موفق به قطع اینترنت در این کشور شد

دولت روسیه رسما اعلام کرده که توانسته به صورت موفقیت آمیز، اینترنت این کشور را از اینترنت بین الملل قطع کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

باگ توییتر در اندروید شماره موبایل 17 میلیون کاربر را لو داد

باگ توییتر در اندروید امکان دستیابی به شماره موبایل 17 میلیون کاربر از کشورهای مختلف از جمله ایران را فراهم می کند. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

اولین خودروی ملی ترکیه با نام TOGG C-SUV معرفی شد؛ جذاب و قدرتمند!

خودروی ملی ترکیه با نام TOGG C-SUV از راه رسید. این خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی از طراحی جذابی بهره می برد و از سال 2022 وارد بازار می شود. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

لپ تاپ MSI Creator 17 با نمایشگر Mini LED از راه رسید

لپ تاپ MSI Creator 17 به صورت رسمی معرفی شد. این محصول از نمایشگر با فناوری Mini LED بهره می برد که کنتراست و روشنایی بالایی دارد. برای خواندن ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.
ارسال نظر