Red Dead Redemption 2 تاخیر خورد

متاسفانه کمپانی راک استار چندی پیش در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 با تاخیر مواجه شده و این عنوان در بهار سال میلادی آینده (۲۰۱۸) به دست طرفداران و علاقه مندان خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Red Dead Redemption 2 تاخیر خورد

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی مشهور راک استار در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود، با انتشار بیانیه ای از تاخیر در انتشار بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 خبر داد. پیش از این، عنوان رد دد ردمپشن ۲ قرار بود در پاییز سال میلادی جاری برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شود؛ اما آن طور که پیداست گویا مراحل تولید، طراحی و تست این عنوان ویدیویی مطابق برنامه های سازندگان پیش نرفته و به همین خاطر شاهد تغییر تاریخ عرضه بازی هستیم.

راک استار گیمز جزئیات بیشتری از علت این تاخیر ارائه نکرده و تنها با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی خود، به نحوی این تاخیر را به نفع بازی بازان و طرفداران مجموعه رد دد دانست. استودیوی Rockstar اعلام کرد که برای تست ها و بررسی های بیشتر و رفع مشکلات بازی، به زمان بیشتری نیاز دارد که تمامی این اتفاقات به سود بازیکنان خواهد بود. متن بیانیه این شرکت به شرح زیر است:

می خواهیم مطمئن شویم که می توانیم بهترین تجربه ممکن را به طرفداران ارائه دهیم.

نه تنها خبر فوق خبر خوشایندی برای طرفداران این بازی بی نظیر نیست بلکه سازندگان و کمپانی ناشر و مادر استودیوی راک استار (تیک تو) نیز تحت تاثیر این خبر قرار گرفتند. پس از گذشت چند ساعت از تغییر تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2، ارزش هر واحد سهام شرکت تیک تو از عدد ۶۹٫۰۴ دلار به عدد ۶۲٫۵۶ کاهش یافت و این خبر اثر منفی خود را بر روی سهام شرکت ناشر نیز گذاشت.

بر اساس گفته راک استار، در تابستان سال میلادی جاری، اطلاعات، جزئیات تصاویر و ویدیوهای بیشتری از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان در کنار اعلام تاخیر در انتشار بازی رد دد ردمپشن ۲، جهت جلب رضایت کاربران و عذرخواهی بابت این تاخیر، چندین تصویر جدید بازی این عنوان را به اشتراک گذاشتند. در ادامه رسانه کلیک شما را به مشاهده این تصاویر دعوت می نماید.

همان طور که مشاهده کردید، اولین اسکرین شات های منتشر شده از عنوان رد دد رمپشن ۲ به خوبی محیط جنگلی، صحرایی آسمان پر ستاره شب بازی را به تصویر می کشد. به علاوه، سازندگان با انتشار تصویری از اسلحه و دستان شخصیت بازی، گرافیک بصری و طراحی بی نظیر بازی را به نمایش می گذارند.

متاسفانه در حال حاضر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 توسط سازندگان تایید نشده است. البته با گذشت زمان، شایعه های زیادی در این خصوص در سرتاسر فضای مجازی به گوش می رسد که راک استار حتما نسخه رایانه شخصی بازی را منتشر خواهد کرد اما بر اساس اطلاعات درج شده و پایان اولین تریلر رسمی، این عنوان بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است راک استار در گذشته دست به چنین اقدامی زده و عنوان پرطرفدار Grand Theft Auto V را ابتدا بر روی دو کنسول نسل هفتم و هشتم و سپس پی سی منتشر کرده است. از آنجا که بیشتر فروش این بازی مربوط به نسخه پی سی آن است، بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که حتما شاهد انتشار بازی Red Dead Redemption 2 بر روی این پلتفرم خواهیم بود.

بدون شک استودیوی نامدار راک استار با همکاری دو کمپانی مایکروسافت و سونی، اطلاعات و ویدیوهای جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 را در طول نمایشگاه E3 سال میلادی جاری منتشر خواهد کرد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی ویدیویی مورد انتظار، حتما کنفرانس های شرکت مایکروسافت و سونی در E3 را تماشا و دنبال کنید. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های نمایشگاه E3 2017 را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه رسانه کلیک بمانید...

با توجه به عرضه بازی رد دد ردمپشن ۲ در بهار سال آینده، به نظر می رسد که نسخه کنسول های میان نسلی (پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس اسکورپیو) بازی از کیفیت و عملکرد بهتری برخودار است چرا که کمپانی مایکروسافت در اواخر سال میلادی جاری (تعطیلات سال ۲۰۱۷) کنسول جدید و قدرتمند ایکس باکس اسکورپیو را رسما در سراسر جهان عرضه خواهد کرد. از این رو، پیش بینی می شود سازندگان بر روی ساخت و توسعه نسخه دو کنسول مذکور بازی تلاش می کنند تا شاهد افزایش نرخ فریم و گرافیک بازی باشیم.

لازم به ذکر است در فروردین ماه سال گذشته (۹۵) کاربری به نام مدئون در انجمن معتبر نئوگف تصویری از نقشه یک عنوان ویدیویی قرار داد. این کاربر ادعا کرد که این تصویر فوق مختص نقشه بازی Red Dead Redemption 2 می باشد. اگرچه تا به امروز سازندگان هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان ندادند و این تصویر را تایید و یا تکذیب نکردند و نبود خطوط راه آهن بر روی تصویر، احتمال شایعه بودن خبر را افزایش می دهد اما بهتر است یک نیم نگاهی به این تصویر بیاندازید. جهت مشاهده این تصویر، اینجــــــا کلیک کنید.

اگر شما هم طرفداران پر و پا قرص بازی رد دد ردمپشن ۲ هستید، پیشنهاد می کنیم که مقاله "هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!" در رسانه کلیک را از دست ندهید. از برای مراجعه به این مقاله، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه در خصوص تاخیر در انتشار بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا شما هم با نظر سازندگان موافق هستید و خواهان یک بازی جذاب از سوی راک استار گیمز هستید؟ به نظر شما، آیا کمپانی راک استار بازهم تاریخ انتشار بازی را به عقب تر خواهد انداخت یا بازی در بهار سال میلادی آینده منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر