گوشی هوشمند Acer Jade 2 تراشه اسنپدراگون 808 معرفی شد

کمپانی ایسر در جریان کنگره موبایل 2016 رسما از گوشی هوشمند Acer Jade 2 به عنوان یک محصول بالا رده جدید رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 808 کوالکام بهره می‌برد.

گوشی هوشمند Acer Jade 2 تراشه اسنپدراگون 808 معرفی شد

ایسر دقایقی پیش از دو گوشی هوشمند رده پایین رونمایی کرده بود و حال از محصولی رده بالا و با قابلیت‌های سخت افزاری مناسب پرده‌برداری کرده است. این محصول گوشی هوشمند Acer Jade 2 نام دارد.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند Jade 2 ایسر از صفحه نمایشی 5.5 اینچی نوع AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا فول اچ دی بهره می‌برد. صفحه نمایش این محصول توسط پنل گوریلاگلس پوشانده شده و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 808 کوالکام با پردازنده مرکزی شش هسته‌ای است. رم این گوشی ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه می‌کند و حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی است. طبق ادعای کمپانی ایسر کاربران علاقمند می‌توانند فضای ذخیره‌سازی اطلاعات این گوشی را با استفاده از حافظه جانبی تا سقف 1 ترابایت افزایش دهند!

دوربین اصلی گوشی هوشمند Jade 2 ایسر از سنسوری 21 مگاپیکسلی تشکیل شده که قابلیت ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر 4K را ارائه می‌کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه نشده و زمان دقیق عرضه آن و قیمت محصول نیز مشخص نیست.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر