خانه تکانی اساسی یاهو

سرویس لایو تکست (متن زنده) یاهو، که از سال قبل شروع به کار کرده است، یک برنامه پرسرعت نوشتاری تصویری است. کاربران می توانند در لایو تکست یاهو تصویر بدون صدا بفرستند.

خانه تکانی اساسی یاهو

به گزارش کلیک، شرکت ادعا کرده است که این سریع ترین نوع از ارتباطات تصویری است که متکی به زبان بدن است تا صدا.
یاهو اعلام کرده که محصولاتی مانند بازی های یاهو، لایو تکست یاهو و دارایی های رسانه ای محلی اش را تعطیل خواهد کرد و سعی می کند بیشتر کار ساده و موثر داشته باشد. غول بزرگ اینترنت اعلام کرده که بر هفت محصول مهم پر مشتری خود تمرکز خواهد کرد : ایمیل، موتور جست و جو، تامبلر، اخبار، ورزش، اقتصاد و سبک زندگی.

سایت بازی و کانال انتشارات یاهو از جمعه، ۱۳ می ۲۰۱۶ تعطیل خواهند شد. کسانی که از طریق کانال بازی خریدای کردند، باید به انتشارات بازی ها سری بزنند تا ببینند چه گزینه های دیگری برای نقل و انتقال دارند. یاهو گفته با انتشار دهنده بازی ها ارتباط برقرار کرده و از آن ها خواسته تا طرح انتقالی را برای بازیکنان در روزهای آینده توسعه دهند.
لایو تکست یاهو که سال گذشته آغاز به کار کرد، یک برنامه پرسرعت نوشتاری - تصویری است. کاربران می توانند در لایو تکست یاهو تصویر بدون صدا بفرستند، و شرکت ادعا کرده که این سریع ترین نوع از ارتباطات تصویری است که متکی به زبان بدن است تا صدا. حالا یاهو آن را تعطیل می کند، به علاوه این که با یادگیری و ویژگی های محصولات یاهو مانند یاهو مسنجر ترکیب می شود که تبدیل به پایگاه مرکزی پیامی شان خواهد شد.

یاهو همچنین رسانه های خاص محلی را برای ارائه سر مقاله های ساده و موثر متوقف می کند و بر چهار محتوای مرکزی تمرکز خواهد کرد: اخبار، ورزش، اقتصاد و سبک زندگی. همچنین ستاره شناسی (یا طالع بینی) یاهو هم در انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و هند تعطیل خواهد شد. علاوه بر این رسانه اختصاصی یاهو مکتوب (انگلیسی و عربی) گفته اخبار، افراد مشهور، فیلم، سبک، هلوا، ورزش و هواشناسی تعطیل و به صفحه یاهو مکتوب عربی و انگلیسی انتقال داده می شود.

فناوری های انحصاری اسری ایندیا ( erstwhile NIIT GIS Ltd) قوی ترین نرم افزار و تهیه کننده سیستم اطلاعاتی جغرافیای هند است. امروزه اسری ایندیا، که در ۱۹۹۶ به عنوان اتفاقی مشترک بین اتحادیه اسری، فناوری های آیالات متحده و (NIIT NTL) هند، پایه گذاری شد در چندین اداره محلی در سراسر هند با همکاری شعبات مرکزی در گورگااون ارائه می شود. تقریبا برای ۲ دهه است که با هزاران مشتری در حوزه های مختلف صنعتی مانند دولت، دانشگاه و دفاع سر و کار داشتیم و با به کارگیری قدرت جفرافیا به آن ها کمک می کنیم تا تصمیمات به موقع، آگاهانه و ماموریتی مناسبی بگیرند. ما راهکارهایی سودمند و کاربردی در هند، نپال و بوتان به مشتری ها ارائه کردیم.

منبع: financialexpress

ارسال نظر