استفاده از اینترنت برای نام گذاری اشیا

آیا تاکنون برای انتخاب یک اسم خاص از اینترنت کمک گرفته اید؟ اگر این کار را کرده باشید، پس به معایب و محاسن آن به خوبی واقف هستید.

استفاده از اینترنت برای نام گذاری اشیا

به گزارش کلیک، شورای تحقیقاتی محیط زیست بریتانیای کبیر مجموعه ای از کشتی های تحقیقاتی در قطب شمال و جنوب برای ساخت و ساز دارد که ارزش آن ها بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو است، و بنا به دلایلی تصور کردند که بهتر است از اینترنت بخواهند که نامی برای آن بگذارد.
سئوالی که در این باره از ما پرسیده می شود این است که ما به چه نوع اسمی نیاز داریم یا اسم انتخابی باید واجد چه ویژگی هایی باشد؟
ما قصد داریم کشتی را با نام کشتی تحقیقاتی سلطنتی (RRS) ثبت کنیم. بنابراین نام باید در قالب RRS NAME باشد. ثانیاً، می خواهیم نام کشتی الهام گرفته و در رابطه با دانش محیطی و قطبی باشد تا به ما کمک کند به همه در مورد کار شگفت انگیزی که کشتی انجام می دهد اطلاع دهیم. در نهایت، ما نمی خواهیم این اسم تکراری باشد و قبلاً برای یکی دیگر از کشتی های علمی خود انتخاب کرده باشیم (James Cook، Shackleton، Discovery و James Clark Ross).
کشتی ظاهری زیبا و خوش منظر دارد: این یکی از پیشرفته ترین مجموعه کشتی های تحقیقاتی خواهد بود که در سال ۲۰۱۹ آماده به آب انداختن است. آن ها وب سایت خوش نما و منظری تولید کردند و از عموم مردم خواستند تا آن را ارزیابی کنند .

در اینجا دلایل این کار آنها ارائه شده است:
شما می توانید مکانی که این کشتی به آنجا می رود را مشاهده نمایید. قطعاً تعداد زیادی نام الهام گرفته شده نظیر RRS Journeyman و RRS Pride of Britain وجود دارد. اما نامی که در رأس این توده اسامی است S Boaty McBoatface، با ۱۸۰۰۰ رأی است. دیگر نام های مضحک شامل RRS Cold Trousers و RRS It's Bloody old Here نیز در بین آن ها به چشم می خورد.

آلیسون رابینسون از سازمان NERC اظهار داشته که سازمان به خاطر اشتیاق و خلاقیت موجود در فرایند نامگذاری به وجد آمده، در حالی که نمی پذیرد که کسی در مورد شایستگی های Boaty McBoatface اظهار نظر کند.
شما ایده بهتری دارید؟ آن ها رأی ها و پیشنهادات را تا شانزدهم آوریل دریافت می کنند. امیدواریم همین نام تأیید شود، چون صریح و متناسب است. به نظر می رسد. RRS Boaty McBoatface نام بسیار خوبی به شمار می رود.

منبع: gizmodo

ارسال نظر