همبستگی غول های فناوری برای ایمن کردن ایمیل

گوگل، مایکروسافت، یاهو، کام کَست و لینکدین با هم همکاری می کنند تا یک ساز و کار جدید برای ایمیل ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که پیام های ارسالی شما رمزگذاری می شوند.

همبستگی غول های فناوری برای ایمن کردن ایمیل

به گزارش کلیک، این غول های فن آوری در پیشنهاد ارائه شده خود به کارگروه مهندسی اینترنت، ساز و کار خود را امنیت شدید انتقال SMTP (SMTP STS) نام گذاری کرده اند. توجه داشته باشید که فناوری اصلی ایمیل از وقتی که برای اولین بار در دسترس قرار گرفت تا حد زیادی بدون تغییر مانده است. یک سیستم رمزگذاری چند وقت پیش معرفی شد؛ اما مستعد حملات مرد در وسط (MITM) است.

برای مثال، یک هکر می تواند یک گواهی دیجیتال جعلی وارد کند و سیستم آن را معتبر تشخیص دهد. این بدین معناست که شما بدون این که اطلاع داشته باشید به یک سرور نا امن ایمیل ارسال می کنید. علاوه بر این، آن می تواند به ارسال ایمیل های شما ادامه دهد حتی اگر تشخیص دهد که سرور امن نیست.
این سیستم جدید می تواند از روی دادن چنین اتفاقی جلوگیری کند. این سیستم کنترل می کند که آیا دامنه ای که شما به آن ارسال می کنید از SMTP STS پشتیبانی می کند و مطمئن می شود که گواهی رمزگذاری آن معتبر و به روز باشد. بعد از این که همه چیز کنترل شد سیستم به پیام شما اجازه عبور می دهد. اما اگر چیز مشکوکی را تشخیص دهد، ارسال ایمیل را متوقف می کند و دلیل آن را به شما اطلاع می دهد.

واقعیت این است که اگر این فناوری تایید شود شرکت های مربوطه آن را به سرویس های خود وارد می کنند؛ گذشته از هر چیز، این سیستم تولید مهندسان آن ها است. در این مورد، پیام های رمزگذاری شده ارسالی و دریافتی توسط جی میل می تواند به ترتیب از ۸۳ و ۶۹ درصد به صد درصد برسد.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر