پلی استیشن ۴ جدید قبل از عرضه PlayStation VR معرفی خواهد شد

شایعات کنسول پلی استیشن ۴ جدید هر روز بیشتر و بیشتر می شود و همچنان کمپانی ژاپنی سونی سکوت را در دستور کار خود قرار داده است. منابع معتبر خارجی هر کدام به صورت جداگانه عرضه کنسول پلی استیشن ۴ جدید را تایید کردند و گویا کمپانی سونی به صورت مخفیانه در حال ساخت نسخه ارتقا یافته کنسول پلی استیشن ۴ می باشد. عده ای معتقد هستند که این کنسول جدید، به صورت کامل از رزولوشن ۴K پشتیبانی می کند و قدرت آن در مقایسه با نسخه فعلی PlayStation 4، بسیار بیشتر است. ساعاتی پیش، منبع معتبر و شناخته شده دیگر، خبر عرضه کنسول پلی استیشن ۴٫۵ را به نحوی در روزنامه خود منتشر کرد. با این حال، همچنان کمپانی سونی هیچ واکنشی در این زمینه انجام نداده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پلی استیشن ۴ جدید قبل از عرضه PlayStation VR معرفی خواهد شد

منابع معتبر خارجی هر کدام به صورت جداگانه عرضه کنسول پلی استیشن ۴ جدید را تایید کردند و گویا کمپانی سونی به صورت مخفیانه در حال ساخت نسخه ارتقا یافته کنسول پلی استیشن ۴ می باشد. عده ای معتقد هستند که این کنسول جدید، به صورت کامل از رزولوشن ۴K پشتیبانی می کند و قدرت آن در مقایسه با نسخه فعلی PlayStation 4، بسیار بیشتر است. ساعاتی پیش، منبع معتبر و شناخته شده دیگر، خبر عرضه کنسول پلی استیشن ۴٫۵ را به نحوی در روزنامه خود منتشر کرد. با این حال، همچنان کمپانی سونی هیچ واکنشی در این زمینه انجام نداده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در هفته گذشته، دو منبع کوتاکو و یوروگیمر، به صورت جداگانه خبر عرضه پلی استیشن ۴٫۵ را در وب سایت های رسمی خود منتشر کردند. همچنین دیروز، منبع دیگری تاریخ عرضه و قیمت این کنسول را اعلام کرد. طبق ادعای این منبع، کنسول پلی استیشن ۴٫۵ با قیمت ۴۰۰ دلار در تعطیلات سال میلادی ۲۰۱۶ به صورت رسمی توسط سونی وارد بازار خواهد شد. برخی از تحلیل گران دنیای گیم و فناوری مدعی هستند که کنسول جدید کمپانی سونی هرگز قادر به پشتیبانی از رزولوشن ۴K نخواهد بود چرا که سخت افزارهای پشتیبانی از این رزولوشن، بسیار گران قیمت هستند و در صورت استفاده از این سخت افزارها، قیمت پلی استیشن ۴٫۵ به طور عجیبی افزایش خواهد یافت.

امروز رسانه و روزنامه وال استریت ژورنال، در مجله خود خبر عرضه کنسول پلی استیشن ۴٫۵ را تایید کرد. متاسفانه منبع این خبر در مجله وال استریت ژورنال نوشته نشده و گویا کمپانی سونی قصد ندارد که کاربران و گیمرها، هم اکنون از صحت این شایعه ها با خبر شوند. در هر صورت، مجله وال استریت ژورنال این کنسول ارتقا یافته کمپانی سونی را قدرتمند خطاب کرده و به ادعای این رسانه، کنسول پلی استیشن ۴٫۵ می توانند به راحتی بازی های ویدیویی را با بهترین کیفیت ممکن اجرا کند.

در این خبر نوشته شده است که کمپانی سونی پس از عرضه کنسول پلی استیشن ۴٫۵، همچنان از کنسول نسخه معمولی پلی استیشن ۴ پشتیبانی می کند و عناوین جدید خود را برای هر دو پلتفرم منتشر خواهد کرد. در شایعه قبلی ذکر شده بود که کمپانی سونی به دلیل قدرت زیاد پلی استیشن ۴٫۵، برخی از عناوین ویدیویی را به صورت انحصاری برای آن عرضه می کند که امیدواریم چنین اتفاقی هرگز رخ ندهد. مجله وال استریت ژورنال در این زمینه گفته است که کمپانی سونی از قابلیت Backwards Compatible و Forward Compatible استفاده خواهد کرد تا همه بازی های سونی برای هر دو نسخه از کنسول PlayStation 4 قابل بازی باشند.

در تیتر این خبر نوشته شده است که شرکت سونی قبل از عرضه هدست واقعیت مجازی PlayStation، از نسخه ارتقا یافته پی اس ۴ رونمایی خواهد کرد. در آینده نزدیک، نمایشگاه ها و مراسم های زیادی پیش رو داریم که ممکن است سونی در یکی از این مراسم از این محصول جدید خود رونمایی کند. البته معرفی شدن این کنسول قبل از عرضه پلی استیشن وی آر، کار کاملا منطقی ای به حساب می آید چرا که یکی از اهداف ساخت و عرضه این کنسول خانگی، پشتیبانی بهتر از بازی های پلی استیشن وی آر است.

whiie-ps4

وال استریت ژورنال، نام نسخه ارتقا یافته پلی استیشن ۴ را پلی استیشن ۴K اعلام کرده و توضیح داده است که این کنسول، بازی های ویدیویی را با بهترین گرافیک و کیفیت ممکن اجرا خواهد کرد. این جمله قبلا توسط منبع معتبر دیگری منتشر شده بود. با این حال، باز هم جزئیات و اطلاعات زیادی درباره این پلتفرم جدید نمی دانیم. بهتر است بدانید که آقای فیل اسپینسر، مدیر بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، گفته بود که احتمالا کمپانی مایکروسافت بزودی نسخه ارتقا یافته و قدرتمند کنسول ایکس باکس وان را عرضه کند. متاسفانه تا امروز هیچ شایعه ای از کنسول جدید مایکروسافت و ایکس باکس وان در سراسر فضای مجازی به چشم دیده نشده است.

طبق پیش بینی های انجام شده، دو کمپانی مایکروسافت و سونی به صورت مخفیانه بر روی نسخه ارتقا یافته کنسول های نسل هشتم خود کار می کنند تا بتوانند بازی های ویدیویی جدید و آینده را به راحتی با بهترین رزولوشن و فریم ریت ممکن اجرا کنند. در صورت انتشار هرگونه شایعه و خبر رسمی، رسانه کلیک خبر مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد. همراه کلیک باشید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عرضه کنسول پلی استیشن ۴٫۵ چیست؟ با وجود انتشار این شابعه توسط منابع معتبر و شناخته شده مختلف، به نظر شما کمپانی سونی دست به این کار می زند؟ کمپانی مایکروسافت نیز در صورت عرضه نسخه ارتقا یافته کنسول پلی استیشن ۴، کنسول ایکس باکس وان جدید خود را عرضه می کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر