اینستاگرام گزینه خروج را در iOS حذف کرد

پس از آخرین بروزرسانی نرم افزار اینستاگرام در iOS، کاربران این سیستم عامل با سردرگمی در یافتن گزینه خروج (Logout) مواجه شده اند.

اینستاگرام گزینه خروج را در iOS حذف کرد

به گزارش کلیک، نرم افزار محبوب اینستاگرام با دارا بودن بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر به عنوان یکی از موثرترین شبکه های اجتماعی شناخته شده است. این نرم افزار در چند ماه اخیر با ایجاد تحولات و بروزرسانی های مختلف میزان رضایتمندی کاربران را چندبرابر کرده است. این شرکت با اضافه کردن قابلیت استفاده همزمان از چند حساب کاربری همچنین امکان اشتراک گذاری کلیپ های ویدیویی تا ۶۰ ثانیه، میزان کاربران خود را ۴۰ درصد افزایش داده است.

اما این روزها کاربران سیستم عامل iOS با مشکلی مواجه شده اند، گم کردن گزینه خروج (Logout) در نرم افزار اینستاگرام. کاربران این نرم افزار اذعان داشتند پس از آخرین بروزرسانی هیچ گزینه ای برای خروج و یا تغییر حساب کاربری در قسمت تنظیمات (setting) اینستاگرام مشاهده نکرده اند. از روز گذشته با انتشار آخرین بروزرسانی از این نرم افزار، فضای توییتر و شبکه های اجتماعی مملو از سیل شکایات و نگرانی کاربران سیستم عامل iOS شده است. بسیاری از کاربران با ارسال تصاویر و اسکرین شات هایی از حساب های کاربری خود در اینستاگرام، به روند این جریان اعتراض کرده اند.

کارشناسان این شبکه اجتماعی همچنین در توییتر خود با ارسال ویدیویی به شرح چگونگی خروج از این نرم افزار پرداخته اند. در این ویدیو با اشاره به حذف گزینه خروج از آخرین بروزرسانی، اینگونه شرح داده شده است که کاربران در صورت نیاز به گزینه خروج ملزم به استفاده از نسخه اینترنتی در مرورگرها هستند. این روند که کار را برای کاربران IOS بسیار مشکل کرده است، انتظار می رود در بروزرسانی های آینده این نرم افزار رفع شده باشد، چرا که تاثیر مستقیم در میزان محبوبیت این شبکه اجتماعی دارد.

منبع: thenextweb

ارسال نظر