با کیت رباتیک Ziro ربات دلخواه خود را ساخته و کنترل نمایید!

رویای داشتن رباتی که بتوان آن را با حرکت دست هدایت کرد، به حقیقت پیوست. بدین منظور یک پروژه "سرمایه‌گذاری جمعی" (Crowdfunding) راه‌اندازی شده که با سرمایه‌گذاری در آن می‌توانید یک کیت اختصاصی برای ساخت ربات خود در اختیار داشته باشید.

با کیت رباتیک Ziro ربات دلخواه خود را ساخته و کنترل نمایید!

به گزارش کلیک، Ziro یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی است که مربوط به یک کیت برای ساخت و کنترل اشاره‌ای ربات‌ها می‌شود. این کیت رباتیک شما را قادر می‌سازد تا ربات مد نظرتان را طراحی کرده و با استفاده از دستکشی که به همراه مجموعه ارائه می‌شود به کنترل از راه دور آن بپردازید. کنترل ربات بدون دخالت هیچ شی خارجی دیگری (به جز دستکش مجموعه) صورت گرفته و هدایت‌ آن‌ها تنها از طریق حرکات دست شما امکان‌پذیر خواهد بود. هم اکنون با پرداخت حداقل مبلغ 149 دلار می‌توانید به عنوان داوطلب و سرمایه‌گذار این پروژه متعهد شوید. کیت توسعه رباتیک شرکت Ziro شامل قطعاتی برای ساخت ربات مد نظرتان و همچنین یک دستکش هوشمند می‌شود که با پوشیدن آن می‌توان ربات را هدایت کرد.

این پروژه شامل نسخه و کیت پیشرفته‌تری نیز می‌شود که به منظور سرمایه‌گذاری در آن باید حداقل مبلغ 229 دلار را پرداخت نمایید. ضمنا یک اپلیکیشن راهنما نیز همراه با این کیت رباتیک برای گوشی‌های هوشمند ارائه می‌شود. این کیت دارای راهنما و دستورالعمل‌های گوناگونی است که پروسه ساخت ربات مد نظرتان را ساده‌تر می‌کند. بنابراین نیاز به فهم عمیق از مبحث رباتیک برای ساخت چنین رباتی نخواهید داشت. طبق اطلاعات به دست آمده، ظاهرا این پروژه طی ماه ژانویه سال 2017 به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: engadget

ارسال نظر