انتشار تصاویر جدید از گوشی های Pixel و Pixel XL گوگل

به تازگی تصاویری از مدل سفید رنگ دو گوشی Pixel و Pixel Xl گوگل منتشر شده است. این دو گوشی به زودی و احتمالا در ماه آینده میلادی رونمایی می شوند.

انتشار تصاویر جدید از گوشی های Pixel و Pixel XL گوگل

به گزارش کلیک، طبق گزارشات منتشر شده گوگل قصد دارد دو گوشی Pixel (با صفحه نمایش ۵ اینچی و وضوح Full HD) و Pixel Xl (با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و وضوح QHD) را به زودی رونمایی و به بازار عرضه کند. با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که هر دو گوشی از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و تنها در اندازه صفحه نمایش با هم تفاوت دارند. با توجه به تصاویر می توان گفت که دوربین این دو گوشی مجهز به فلش LED است و حسگر اثر انگشت هر دو گوشی که گرد است در پشت آن ها تعبیه شده است. همچنین در تصاویر می توان مشاهده کرد که هر دو گوشی مجهز به پورت USB نوع C هستند که در زیر آن ها تعبیه شده است و دکمه پاور و تنظیم صدای هر دو گوشی در سمت راست آن ها قرار دارد.

while-google-pixel-and-pixel-xl-leak-out-1

طبق گزارشات منتشر شده هر دو گوشی محصول شرکت HTC هستند و بدنه آن ها فلزی و از جنس آلومینیوم است. قسمتی در پشت گوشی ها دیده می شود که لنز دوربین و حسگر اثر انگشت در آن قرار داده شده است و ظاهرا این قسمت از شیشه تهیه شده است.

شایعات حاکی از آن هستند که هر دو گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ هستند و احتملا دارای سیستم عامل اندروید نوقا نسخه ۷٫۱ هستند. لازم به ذکر است که این دو گوشی اولین گوشی هایی نیستند که با اندروید نوقا عرضه می شوند و این افتخار برای اولین بار نصیب گوشی V20 ال جی شد.

طبق گزارشات شنیده شده، قیمت Pixel و Pixel Xl گوگل از ۶۴۹ دلار آغاز خواهد شد (نسخه Unlocked)؛ اما امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد.

ارسال نظر