جان سخت 6 با نام McClane در راه است

رسانه کلیک - نام فیلم جان سخت 6 به صورت رسمی اعلام شد. این فیلم با نام McClane و بازی بروس ویلیس روی پرده سینما می رود.

جان سخت 6 با نام McClane در راه است

جان سخت یکی از بهترین و قابل احترام ترین فیلم های اکشن در تمامی دوران محسوب می شود. این فیلم محبوبیت بروس ویلیس و آلن ریکمن را در پی داشت. تا به امروز 4 دنباله برای فیلم جان سخت ساخته شده است؛ با این حال بسیاری از طرفداران، اولین قسمت آن را بهترین فیلم در این مجموعه می دانند.

قسمت اول این فیلم اکشن در سال 1988 اکران شد. به تازگی Lorenzo di Bonaventura، تهیه کننده جان سخت 6 اطلاعاتی از این فیلم در اختیار وب سایت Empire قرار داده است. این فیلم با نام McClane اکران خواهد شد.

شخصیت اصلی فیلم جان سخت، جان مک کلین نام دارد. این فیلم دو بازه زمانی متفاوت را روایت می کند و روی جوانی های مک کلین متمرکز خواهد بود؛ با این حال بروس ویلیس به عنوان یکی از بازیگران اصلی در آن حضور دارد.

در حال حاضر در رابطه با زمان اکران این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است. Empire در گزارشی به این موضوع اشاره کرده که لن وایزمن کارگردانی فیلم جان سخت 6 را بر عهده دارد. وایزمن در گذشته فیلم جان سخت 4 با نام Live Free or Die Hard را کارگردانی کرده بود.

تا به امروز 5 قسمت از فیلم جان سخت ساخته شده است؛ قسمت اول آن در سال 1988 اکران شد و به دنبال موفقیت بالای آن، شاهد تولید دو قسمت دیگر آن در دهه 90 میلادی بودیم.

فیلم جان سخت 2 در سال 1990 و فیلم جان سخت 3 در سال 1995 روی پرده سینما قرار گرفت. 12 سال پس از اکران آخرین قسمت این فیلم، در سال 2007 جان سخت 4 تولید شد.

جان سخت 5 در سال 2013 با نام یک روز خوب برای جان سخت اکران شد. در حالی که منتقدان به آن روی خوش ندادند، این فیلم فروش جهانی 304 میلیون دلاری را تجربه کرد.

ارسال نظر