هنری کویل در سریال The Witcher نقش گرالت ریویایی را بر عهده دارد

رسانه کلیک - نتفلیکس قصد ساخت سریال The Witcher را دارد. در این سریال هنری کویل به عنوان گرالت ریویایی به ایفای نقش می پردازد.

هنری کویل در سریال The Witcher نقش گرالت ریویایی را بر عهده دارد

هنری کویل یکی از بازیگران مطرح در دنیای هالیوود محسوب می شود که در حال حاضر با فیلم Mission: Impossible - Fallout روی پرده سینما حضور دارد ( فیلم ماموریت غیر ممکن 6 به فروش بالاتر از 500 میلیون دلار دست پیدا کرد ). در ماه گذشته اطلاعاتی در رابطه با حضور این بازیگر در سریال The Witcher در فضای مجازی منتشر شده بود و حال نتفلیکس این موضوع را تایید کرده است.

فصل اول این سریال در 8 قسمت تولید می شود و هنری کویل در آن نقش گرالت ریویایی را بر عهده دارد. این سریال مانند بازی آن بر اساس رمان آندری ساپکوفسکی ساخته خواهد شد. ساپکوفسکی در این پروژه به عنوان مشاور حضور دارد.

هنریل کویل در اینستاگرام نقش خود را اعلام کرده است. سریال The Witcher به وسیله لورن اشمیت هیسریچ ساخته می شود. لورن اشمیت هیسریچ در گذشته در سریال دردویل و The Defenders با نتفلیکس همکاری داشته و در تولید سریال Umbrella Academy نیز مشارکت دارد.

در ماه مه سال جاری میلادی تولید این سریال از سوی سازندگان آن اعلام شد با این حال تا سال 2020 سریال The Witcher روی آنتن نمی رود. در سال 2002 سریال The Witcher در لهستان تولید شد. در سال 2017 اخبار مربوط به ساخت فیلم Witcher در فضای مجازی منتشر شد با این حال تا به امروز شاهد تولید آن نبوده ایم.

جدیدترین بازی ویچر در سال 2015 منتشر شد. این بازی با نام The Witcher 3: Wild Hunt به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. تا به امروز در رابطه با ساخت قسمت آینده این بازی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده است. هم اکنون سازنده این بازی، CD Projekt Red در حال توسعه بازی Cyberpunk 2077 است.

ارسال نظر