رونمایی از گوشی ردمی K30 5G در تاریخ 19 آذر

رسانه کلیک - شرکت ردمی تاریخ معرفی گوشی ردمی K30 5G را اعلام کرد. این گوشی هوشمند که دارای حفره درون نمایشگر است، تاریخ 10 دسامبر از راه می رسد.

رونمایی از گوشی ردمی K30 5G در تاریخ 19 آذر

در ماه مه سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی های سری ردمی K20 توسط زیرمجموعه شیائومی بودیم. حال این شرکت به تازگی خبر از معرفی گوشی های جایگزین آن ها در تاریخ 19 آذر داده است. بر اساس اعلام مدیر این شرکت، ردمی K30 5G در تاریخ 10 دسامبر در معرض دید عموم قرار می گیرد. این دستگاه از شبکه ارتباطی 5G دوگانه پشتیبانی می کند.

علاوه بر اعلام این تاریخ، پوستری نیز در فضای مجازی منتشر شده که طراحی پنل جلویی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه های کمی به چشم می خورد و در سمت راست بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته است. برای اولین بار شاهد این سبک طراحی توسط شرکت ردمی هستیم.

ردمی K30 5G

بر اساس این تصویر، ردمی برای محصول آینده خود یک اسپیکر مکالمه بزرگ در نظر می گیرد. با توجه به ابعاد آن، انتطار می رود ردمی K30 5G دارای اسپیکر استریو باشد. در حال حاضر اطلاعات کمی از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته؛ با این حال شایعات برخی از مشخصات آن را فاش کرده اند.

انتظار می رود قدرت این دستگاه توسط یکی پردازنده های سری اسنپدراگون 700 شرکت کوالکام تامین شود. این گوشی هوشمند که تاییدیه 3C دریافت کرده، به نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده و از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

ارسال نظر