رنگ های گوشی گوگل پیکسل 3 لو رفت!

رسانه کلیک - گوگل در ماه آینده میلادی از گوشی های جدید خود رونمایی می کند. به تازگی رنگ های گوشی گوگل پیکسل 3 در اینترنت منتشر شده است.

رنگ های گوشی گوگل پیکسل 3 لو رفت!

گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی های هوشمند آینده گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی رنگ های گوشی گوگل پیکسل 3 به اینترنت راه پیدا کرده است.

بر اساس تصویری که در فضای مجازی منتشر شده، این گوشی هوشمند به احتمال زیاد در رنگ های مشکی، سفید و سبز نعنایی معرفی می شود. گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL دارای پنل های پشتی و جلویی شیشه ای هستند.

در تصویر منتشر شده، نسخه سفید رنگ گوشی گوگل پیکسل 3 دارای فریم سبز نعنایی رنگ است. این موضوع می تواند به معنای آن باشد که شرکت گوگل برای دکمه پاور این اسمارت فون رنگ سبز نعنایی را در نظر گرفته باشد.

در سال گذشته میلادی شرکت گوگل گوشی پیکسل 2 را در رنگ های سفید، مشکی و آبی روانه بازار کرد که با توجه به تصویر جدید به نظر می رسد رنگ سبز نعنایی جایگزین رنگ آبی در پیکسل 3 شود.

شایعات و گزارش های منتشر شده در اینترنت بسیاری از مشخصات فنی گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL را برای ما مشخص کرده اند. گوشی پیکسل 3 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل مجهز می شود.

این محصول شرکت گوگل دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی است. قدرت این محصول را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. گفته می شود گوگل در این محصول خود از یک باتری 2915 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

گوگل پیکسل 3 XL از صفحه نمایش 6.71 اینچی بهره می برد. از مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده اسنپدراگون 845، باتری 3430 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 اشاره کرد.

گوگل برخلاف بسیاری از شرکت های مطرح در صنعت گوشی های هوشمند، پرچمداران آینده خود را به دوربین اصلی تکی مجهز می کند. در ماه آینده میلادی با این محصولات ملاقات می کنیم ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ).

ارسال نظر